Dyrektor ds. Finansowych

HRBusiness Consulting – specjalizujemy się w rekrutacjach na stanowiska managerskie wyższego i średniego szczebla oraz eksperckie, metodologią poszukiwań bezpośrednich. Jesteśmy zaufanym partnerem biznesowym wielu międzynarodowych i polskich firm.

Dla naszego klienta, firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko:

Dyrektora ds. Finansowych

(funkcja w Zarządzie Spółki)

Miejsce pracy: Poznań

Zadania:
Bieżące wsparcie Zarządu poprzez planowanie i wdrażanie procesów restrukturyzacji operacyjnej i kosztowej oraz implementację narzędzi IT. Zabezpieczenie realizacji celów strategicznych firmy. Identyfikacja i optymalizacja ryzyk związanych z działalnością Spółki.

Zakres Zadań:

  • Zarządzanie finansami – funkcją finansowo – księgową, kontrolingową, prawną, nieruchomości oraz IT. Zespół łącznie ponad 30 osób.
  • Nadzór nad płynnością finansową w Spółce.
  • Implementacja i usprawnianie systemu rachunkowości zarządczej.
  • Zarządzanie nieruchomościami nieoperacyjnymi, w tym nadzorowanie procesu ich sprzedaży.
  • Wdrażanie systemu informatycznego.
  • Koordynacja rocznego badania sprawozdania finansowego Spółki.
  • Nadzór nad sporządzaniem sprawozdań finansowych.
  • Sporządzanie i koordynacja procesu prognozowania i budżetowania finansowego.
  • Opracowywanie, weryfikacja i wdrażanie systemu motywacyjnego dla pracowników.
  • Współpraca z bankami, brokerami, doradcami podatkowymi i prawnymi.
  • Zarządzanie podległym zespołem oraz procesami (podział zadań, motywowanie, budowanie pozytywnej atmosfery w zespole sprzyjającej efektywnej pracy).
  • Wsparcie pracowników podległych zespołów i dbanie o ich rozwój, podnoszenie kwalifikacji i doskonalenie umiejętności, oraz motywację podległego zespołu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania firmy.

Poszukiwane kompetencje:

  • Wykształcenie wyższe.
  • Doświadczenie w branży produkcyjnej, preferowana produkcja w sektorze stalowym.
  • Doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu procesów restrukturyzacji, w szczególności restrukturyzacji operacyjnej i kosztowej.
  • Umiejętność pozyskiwania i obsługi finansowania zewnętrznego.
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu spółkami zależnymi.
  • Doświadczenie we wdrażaniu systemu klasy ERP na potrzeby obszaru finansowo-księgowego.
  • Mile widziane doświadczenie we współpracy ze związkami zawodowymi.
  • Mile widziana znajomość języków obcych (angielski lub niemiecki).

Oferujemy:

  • Pracę w firmie z tradycjami.
  • Realny wpływ na procesy w firmie.
  • Współudział w przeprowadzeniu organizacji przez zmianę.
  • Samochód służbowy.
  • Pakiet benefitów.

Zapraszamy do przesłania CV poprzez: Aplikuj

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.